Xiaomi оновила логотип

Мета нового дизайну, зробити логотип "живим"

На презентації нових продуктів XiaomiMegaLaunch, корпорація Xiaomi презентувала свій новий логотип. Новий фірмовий стиль розробив японський графічний дизайнер Кенія Хара.

Найбільша зміна логотипу – закруглені краї. Стверджується, що нова форма відображає ідеальну гнучкість, невловимість компанії та волю рухатися вперед. Також на презентації вказали на нову типографіку “MI”.

Про новий логотип розповідали більше 10 хвилині, і відзначили, що дизайн значно відрізняється від старого, хоча на перший погляд так не здається.

Повідомляється, що Xiaomi обирала дизайн з великої кількості варіантів. На останньому етапі було представлено 24 варіанта.

Джерело meta.ua

Не пропустіть