Facebook створює інформаційний центр для голосування на президентських виборах в США

Американська компанія Facebook, що володіє однойменною соціальною мережею, оголосила про створення інформаційного центру з голосування на президентських виборах в США. У ньому буде представлена ​​авторитетна інформація про те, як зареєструватися і проголосувати на виборах, а також про те, як подати заочний або поштовий бюлетень, відповідно до законодавства штату, в якому живе користувач.

Інформаційний центр зможе повідомляти користувачів про оголошення і зміни, які відбуваються в процесі виборів, якщо такі будуть. Він також попереджатиме про період реєстрації, терміни на те, щоб отримати можливість проголосувати поштою. Щоб допомогти виборцям підготуватися до безпосереднього дня виборів, центр також зможе показати їм, коли і де вони повинні голосувати.

Починаючи з літа цього року, соціальна мережа розмістить посилання на Інформаційний центр для голосування у верхній частині фідів в Facebook і в Instagram, що, за очікуваннями компанії, дозволить побачити його більшості зі 160 мільйонів користувачів у США.

На додаток до оголошення про свою нову виборчу кампанію Facebook також надав користувачам можливість відмовитися від перегляду політичної реклами.

Джерело engadget

Не пропустіть