Компанія Ericsson назвала 10 споживчих трендів 2030 року

Підрозділ Ericsson ConsumerLab опублікував результати нового дослідження, яке проводиться вже дев’ять років поспіль, присвячене десятці основних споживчих трендів.

Темою дослідження став інтернет чуттів — це економіка послуг, що надаються із застосуванням цифрових датчиків і залучають усі органи чуття: зір, слух, смак, нюх і дотик.

Згідно з дослідженням, у 2030 році електронним пристроям серйозну конкуренцію становитимуть послуги з використанням сенсорів, які стануть майже невід’ємними елементами фізичної реальності.

Коротко про перелік 10 споживчих трендів 2030 року «Інтернету почуттів»:

Навігація силою думки

Потрібний маршрут можна буде побачити в VR-окулярах, просто подумавши про місце призначення — у це вірять у середньому 59 % користувачів. Крім того, 54 % людей вважають, що AR-окуляри також показуватимуть їм інформацію про людей, з якими вони зустрічаються, наприклад, їх імена або місця, де вони зустрічалися раніше — більше не буде незручних ситуацій, коли забуваєш, звідки ти знаєш цю людину.

Ідеальна імітація голосу

67 % користувачів вважають, що зможуть за допомогою мікрофона імітувати чужий голос настільки достовірно, що введуть в оману навіть членів сімʼї. 7 із 10 опитаних також очікують, що матимуть навушники, які автоматично та бездоганно перекладають мови. З такими навушниками можна зателефонувати будь-кому у світі та звучати так само, як вони самі. Респонденти також вірять, що зможуть обирати, як саме звучатиме хтось інший.

Будь-який смак на ваш смак (та бажання)

Зʼявляться цифрові пристрої, які поліпшують смак їжі — будь-яка страва нагадуватиме вашу улюблену. На це сподіваються в середньому 44 % опитаних. Вони також прогнозують можливість поліпшення спогадів за допомогою цифрового смаку: аби відчути смак тих самих вареників Тітки Наталі, достатньо буде лише глянути на старі фотографії із сімейного застілля. 4 з 10 очікують і революцію в онлайн-покупках, де ми отримаємо можливість дегустувати зразки в цифровому вигляді.

Цифрові аромати

Приблизно 6 з 10 користувачів розраховують на цифрову можливість перебувати за містом і вдихати характерні запахи сільського життя, не виходячи з квартири. А 56 % очікують, що зможуть цифровим чином смакувати всі запахи у фільмах, які вони переглядають (спроби увімкнути аромат під час перегляду фільмів намагалися ще на початку 1960-х, можливо в цей раз усе вийде).

Відчуття без кордонів

63 % респондентів чекають появи смартфонів, екрани яких набуватимуть форми цифрових кнопок і передаватимуть відчуття від їх натискання. Споживачі також очікують, що «цифровий дотик» буде виходити далеко за межі екрану смартфону: 6 з 10 думають, що за допомогою спеціальних браслетів, які стимулюватимуть нервові закінчення, можна буде відчути будь-який об’єкт на дотик (навіть шкіру іншої людини).

Злиття світів

Згідно з оцінкою 7 з 10 опитаних, світ ігор на базі технологій VR не відрізнятиметься від фізичної реальності до 2030 року. Очікується, що AR-окуляри розміщатимуть діджітал-об’єкти будь-де в реальному світі; 56 % очікують, що технологія дозволяє їм бачити крізь стіни й будинки.

Тільки правда й нічого крім неї

Ера фейкових новин закінчиться — половина опитаних вважає, що до 2030 року новинні агентства будуть ретельно перевіряти факти. 4 з 10 опитаних також вірять, що соціальні мережі даватимуть гарантії на те, що в них немає ботів.

Споживання без страху за особисті дані

Половина респондентів вважає, що вони втратили контроль над своїми персональними даними — люди сподіваються на вирішення проблеми, яка дозволить без побоювань користуватися послугами на основі особистої інформації. У глобальну цифрову вірять 64 % споживачів, водночас 21 % інших так вважають.

Інтернет на користь екології

Завдяки можливостями інтернету почуттів суспільство буде більш відповідально ставитися до екології — так вважають 6 з 10 опитаних у ц Також передбачається, що інтернет почуттів послужить стимулом для створення нових моделей для поїздок, у тому числі й на роботу. При цьому 55 % з них передбачають дистанційну охорону здоров’я, освіту й роботу.

Шопінг із почуттями

45 % користувачів вважають, що торговельні майданчики запропонують можливість використовувати всі пʼять органів чуттів у процесі шопінгу в інтернеті.

* Як вказано на сайті, кількісні результати, про які йдеться у звіті, базуються на онлайн-опитуванні жителів Бангкока, Делі, Джакарти, Йоганнесбурга, Лондона, Мехіко, Москви, Нью-Йорка, Сан-Франциско, Сан-Паулу, Шанхая, Сінгапуру, Стокгольма, Сіднея та Токіо, здійснене в жовтні 2019 року.

Вибірка складається щонайменше з 500 респондентів із кожного міста, віком 15–69 років, які в даний час є або постійними користувачами доповненої реальності (AR), віртуальної реальності (VR), або віртуальні помічники або ті, хто мають намір використовувати ці технології в майбутньому.

Джерело ericsson.com

Не пропустіть