Експерти розповіли, як соціальні мережі стежать за користувачами
Експерти в сфері просування соціальних медіа розповіли про новий спосіб, яким адміністрації популярних соціальних мереж користуються для організації стеження за користувачами.
Відзначається, що будь-які дії користувачів мережі можуть бути описані алгоритмами, що дозволяє в майбутньому більш тонко налаштовувати таргетовану рекламу.
Фахівці відзначають, що існують ситуації, при яких навіть після обговорення того чи іншого товару його реклама починає активно з’являтися на сторінках в соціальних мережах. Мова в даному випадку йде про роботу загального алгоритму, який застосовується для поширення реклами у всіх соціальних мережах і на інших онлайн-платформах.
«Наприклад, для налаштування реклами в Instagram можуть бути виставлені конкретні настройки через Facebook, які згодом ранжуються в безпосередній залежності від бюджету», – відзначають експерти. В цілому ж, підкреслюється, що рекламні механізми в Мережі працюють за таким принципом практично скрізь.
Представникам Facebook вперше довелося пояснюватися, чому адміністрація стежить за користувачами, ще в кінці 2019 року. Стеження здійснювалося навіть тоді, коли на смартфонах користувачів була відключена геолокація.
Тоді стало відомо, що стеження за користувачами і їх розташування Facebook здійснює в автоматичному режимі. Робиться це виключно для забезпечення докладних настройок таргетированной реклами.