OPPO AED Україна впроваджують безкоштовний door to door сервіс

Сьогодні OPPO AED Україна оголосили, що відтепер для отримання гарантійного чи негарантійного обслуговування гаджетів бренду більше не потрібно звертатися в сервісний центр. Клієнти, що придбали офіційні гаджети ОРРО, можуть відправляти пристрої через відділення «Нової пошти» або ж викликати кур’єра додому. Доставка в обидва боки безкоштовна для клієнта.

OPPO AED Україна вирішили спростити процедуру звернень до сервісного центру не тільки на період карантину. Але оскільки уряд прийняв рішення продовжити карантин до 11 травня, таке рішення саме зараз є дуже актуальним: графік роботи громадського транспорту, як і раніше, обмежено, до того ж, споживачі намагаються виходити на вулицю лише у термінових справах.

Варто зазначити, що безкоштовний door to door сервіс надається виключно для гаджетів, придбаних в Україні в офіційних магазинах партнерів компанії OPPO.

Гаджети можна надіслати в ремонт із будь-якого відділення «Нової пошти» або ж викликавши кур’єра додому за номером телефону 0800-500-609 через офіційний сайт або додаток «Нової пошти». Пристрій необхідно надіслати за адресою: м. Київ, відділення №55, ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ СЕРВІСЕЗ», ЄДРПОУ 40396851, Міщенко Олексій, тел. 0631814094.

При оформленні відправлення через «Нову пошту» необхідно вказати страхову суму, що дорівнює вартості гаджету, а також модель пристрою, який відправляється, опис недоліків та реквізити для зворотної доставки. Крім того, для швидкого та якісного обслуговування у посилку необхідно вкласти наступне: товар у повній комплектації, товарний чек про придбання товару, заповнений гарантійний талон, копію свого паспорта та письмову претензію про передачу пристрою на ремонт. В претензії потрібно зазначити час передачі, модель та серійний номер (а для смартфонів — номер IMEI), опис недоліків товару та згоду на обробку персональних даних у вільній формі.


Не пропустіть