Google буде показувати ще більше реклами на YouTube, різними способами

Користувачі YouTube дедалі більше незадоволені поточним станом реклами на платформі. Однак замість того, щоб вирішити ці проблеми, YouTube, схоже, має намір розширити свою рекламну присутність під час відтворення відео.

Під час останнього телефонного дзвінка Alphabet Філіп Шиндлер з Google поділився позитивними результатами рекламного експерименту, який компанія проводить на YouTube.

“У першому кварталі ми побачили сильну тягу від впровадження пілотного проєкту з рекламою на паузі на підключених телевізорах – нового формату безперервної реклами, яка з’являється, коли користувачі ставлять на паузу свій органічний контент”, – зазначив Шиндлер.

Він також поділився, що рекламна під час паузи на YouTube “сприяє значному зростанню популярності бренду” і “вимагає від рекламодавців преміальних цін”.

Отже, оскільки Google досить позитивно ставиться до рекламних оголошень на паузі на YouTube, цілком можливо, що компанія розгорне їх більш широко, як тільки завершить збір даних свого поточного експерименту.

Вперше YouTube заговорив про рекламу на паузі минулого року, коли почав тестувати її в окремих регіонах. Тоді компанія заявила, що коли ви ставите відео на паузу, воно зменшується, а поруч з’являється реклама.

Шиндлер не повідомив жодних термінів, коли реклама на паузі почне з’являтися на YouTube, але ми знаємо, що спочатку вона з’явиться на смарт-телевізорах. Характер цих оголошень, зокрема їхня тривалість, можливість пропуску тощо, поки що незрозумілий. Ми також не знаємо, чи планує Google впроваджувати цю рекламу в мобільних додатках YouTube.

Джерело Android Authoruty

Не пропустіть