ОРРО заявили про масштабне розширення продуктової лінійки бездротовими навушниками, вперше представленими телевізорами та ще декількома пристроями

Сьогодні OPPO провели презентацію власної продукції на заході під назвою One More Step (Ще один крок). Під час заходу OPPO запустили низку нових пристроїв, включаючи бездротові навушники з шумопоглинанням OPPO Enco X, годинник OPPO Watch RX, смарт-телевізори OPPO TV S1 та OPPO TV R1. Так компанія ще більше розширила свою екосистему IoT.

Презентація нових продуктів — частина стратегії OPPO з розширення власного портфелю на ринку IoT. OPPO розвивають «олюднений» смарт-досвід, який дозволяє використовувати кілька пристроїв за різних сценаріїв. Цього вдається досягти завдяки постійним інноваціям у пристрої бренду — смартфони, телевізори, бездротові навушники та годинники. OPPO поєднують передові технології з естетичним дизайном, забезпечуючи користувачам комфортне життя у стилі смарт.

Бездротові навушники з шумопоглинанням OPPO Enco X — нове визначення звуку 

OPPO у партнерстві з провідним світовим брендом Hi-Fi Dynaudio випустили OPPO Enco X — бездротові навушники з шумопоглинанням. Налаштуванням навушників займався Даніель Емонтс — головний спеціаліст з акустики Dynaudio A/S, який виступав у ролі акустичного дизайнера декількох динаміків Dynaudio, що були відзначені галузевими нагородами. Бездротові навушники OPPO Enco X True, що працюють на ексклюзивній акустичній системі DBEE 3.0 та відрізняються інноваційним акустичним структурним дизайном, здатні відтворювати багату та точну текстуру музики з якістю Hi-Fi, забезпечуючи при цьому збалансований та природний звук. Функція шумопоглинання навушників працює за будь-яких сценаріїв, чого вдається досягти завдяки подвійному активному шумопоглинанню ANC та багаторівневому управлінню зменшенням шуму. Навушники також підтримують технологію бездротової зарядки і функцію зменшення шуму під час дзвінків завдяки системі з трьох мікрофонів.

OPPO запускають більше базових пристроїв IoT

Під час заходу One More Step OPPO вперше представили дві серії телевізорів: OPPO TV S1 та OPPO TV R1, які доступні у трьох різних моделях. 65-дюймовий телевізор OPPO TV S1 оснащений широкоформатним 4K QLED дисплеєм з технологією Quantum Dot. Насичена кольорова гама відтворює 120% відтінків стандарту NTSC, забезпечуючи ще більш чисту і яскраву картинку з плавними переходами кольорів. Максимальна частота оновлення 120 Гц та змінна частота оновлення (VRR) гарантують плавність і природність спортивної та ігрової графіки.

Якщо ж говорити про акустичні характеристики телевізорів, OPPO, знову-таки, співпрацюють з Dynaudio, щоб забезпечити захоплюючу кінематографічну якість звуку. OPPO TV S1 має 18 стереодинаміків об’ємного звучання загальною потужністю до 85 Вт, що підтримують схему 5.1.2 та технологію Dolby Atmos.

OPPO TV R1 представлений 55-дюймовою та 65-дюймовою моделями, що оснащені чотириядерним процесором та високошвидкісним Wi-Fi 6. Такі технології дозволяють користувачу створити технологічно оснащену вітальню, де телебачення та інтернет вмикаються за допомогою функції «миттєвого включення».

Крім того, OPPO випустили свій перший розумний годинник з круглим циферблатом OPPO Watch RX та оновлений ColorOS Watch 1.5 з новими циферблатами, спортивними режимами та різноманітними програмами, що покликані й надалі покращувати досвід користувачів. OPPO також співпрацюють з League of Legends і наразі випускають в Китаї три лімітовані продукти: смарт-годинники OPPO Watch League of Legends Limited Edition та OPPO Watch RX League of Legends Limited Edition, а також флагманський смартфон OPPO Find X2 League of Legends Esports: Worlds 2020 Edition.

Екосистема OPPO: ще один крок до чіткої взаємодії пристроїв

З розвитком технологій 5G та AI у всьому світі OPPO переходять в еру Інтернету речей, де значно зростає попит на чітку та взаємодію між пристроями. Як провідний світовий бренд технологій, OPPO вже давно перестали бути виключно виробниками смартфонів — довгострокові плани ОРРО націлені на створення нової екосистеми IoT.

Надалі OPPO зосередяться на трьох ключових сценаріях застосування смарт-пристроїв: розваги; побутова техніка та меблі, спорт та здоров’я. Компанія буде поступово створювати власну лінійку IoT-продуктів, беручи до уваги ці напрями.

OPPO вперше оголосили про свою стратегію з розвитку екосистеми IoT на OPPO INNO DAY 2019, запропонувавши сфокусуватися на базових продуктах та створити відкриту екосистему IoT. Зараз OPPO роблять ще один крок у створенні цієї важливої екосистеми шляхом створення інтегрованих сценаріїв застосунків, вдосконалення розумного досвіду та співпраці з партнерами. Прагнучи забезпечити споживачам нерозривний смарт-досвід, OPPO ще активніше інтегрують передові технології та запрошують більше партнерів з усього світу для спільного створення нового інтелектуального досвіду із залученням програмного та апаратного забезпечення.


Не пропустіть