Опубліковані фотографії нового Xiaomi SU7, які більш чітко відображають дизайн електромобіля

Чим ближче до дати запуску, тим більші хвилі здіймає Xiaomi SU7. На нових промо-фотографіях видно, що електромобіль хизується зовнішнім виглядом і своєрідною камерою на стійці B, можливо, для розпізнавання обличчя. Той, хто проговорився, може заплатити чималий штраф за порушення Угоди про нерозголошення (NDA) – передбачуваний штраф становить 391,38 євро.

Елегантний седан може похвалитися батареєю на 101 кВт-год для заявленого запасу ходу CLTC в 800 км і двомоторною трансмісією потужністю 495 кВт в топовому виконанні. Компанія Xiaomi, відома своїми смартфонами, розробляє свій перший електромобіль вже три роки та планує випустити його на ринок у першій половині 2024 року.

“Я прийшов в автомобілебудування, щоб перемагати”, – заявив Лей Цзюнь, генеральний директор Xiaomi, в нещодавньому інтерв’ю, підкресливши, що в компанії працює понад 3400 інженерів, а інвестиції в R&D склали 10 мільярдів юанів (1,4 мільярда доларів). Це смілива заява, і, принаймні на папері, SU7 може мати кілька тузів у своїх гладких рукавах.

SU7, який позиціонується як більш доступний конкурент Porsche Taycan і Tesla Model S, трохи довший за Taycan і має розміри 4 997 мм/1 963 мм/1 455 мм (Д/Ш/В), з колісною базою 3 000 мм. Він пропонуватиметься з двома варіантами силових агрегатів: RWD з двигуном потужністю 220 кВт та AWD з потужністю 495 кВт.

Також буде два варіанти батарей на вибір – 73,6 кВт-год LFP від BYD або потрійна батарея NMC від CATL ємністю 101 кВт-год. Перша забезпечує пристойний запас ходу в 668 км CLTC, тоді як друга збільшує його до вражаючих 800 км. Ці характеристики були оприлюднені Міністерством промисловості та інформаційних технологій (MIIT) під час процесу омологації Xiaomi на ринку.

SU7 виробляється на заводі BAIC Off-road Vehicle Co. в Пекіні, і вже проходить дослідне виробництво з тестовими автомобілями, які виїхали на дорогу. Тести продуктивності на міжнародному автодромі Чжецзян на початку грудня свідчать про те, що Xiaomi серйозно налаштована залишити свій слід у сфері електромобілів.

Офіційна ціна не оголошена, але CarNewsChina припускає, що SU7 буде коштувати всього 190 000 юанів (24 830 євро за поточним курсом), що майже занадто добре, щоб бути правдою. Топова комплектація все ще може коштувати менше 300 000 юанів (39 100 євро), що все ще є найдешевшою ціною за батарею такого розміру, не кажучи вже про батарею, яка поєднується з такою потужною двомоторною установкою.

Джерело ArenaEV

Не пропустіть