OnePlus визнала брак екрану в новому флагмані

Проте компанія готова повернути кошти.

В кінці квітня користувачі OnePlus 8 Pro стали скаржитися на різні проблеми з екраном пристрою, після чого компанія випустила програмне оновлення, яке мало б все виправити. Тим не менш, деякі користувачі відзначили, що воно виправляє не всі проблеми.

Кілька днів тому на форумі OnePlus стали з’являтися повідомлення з наступними скаргами: темні сцени у відеороликах на екрані OnePlus 8 Pro виглядають нерівними і «розчавленими», а в зображенні переважає зелений відтінок.

Користувач OnePlus 8 Pro поговорив зі службою підтримки OnePlus через чат і поділився рішеннями, які пропонує компанія.

Якщо вірити скріншоту, OnePlus назвала проблему «Black Crush» і віднесла її до апаратних проблем. Таким чином у власника смартфона є три варіанти: відправити гаджет в сервісний центр для ремонту, здати пристрій по гарантії, отримавши назад кошти, або запросити на офіційному сайті заміну бракованого смартфона на новий.

Наскільки масштабною є проблема, точно невідомо.

Джерело phonearena

Не пропустіть