Київстар інтегрується з Дією: нові можливості для абонентів

«Київстар» спростив для абонентів передплати перехід на контрактну форму обслуговування — тепер вони можуть здійснити його без відвідування магазинів просто через додаток «Мій Київстар» з використанням для віддаленої ідентифікації додатка «Дія» чи системи BankID.

«В умовах війни, через постійний стрес, люди частіше стають жертвами шахраїв. Щоб захистити номери телефонів наших абонентів, ми в Київстар значно спрощуємо перехід на контрактні тарифи. Віднині здійснити безпечний перехід можна в додатку Мій Київстар. Наразі, вже близько 2 мільйонів абонентів Київстар користуються обслуговуванням за контрактом. Ми переконані, що завдяки можливості онлайн підключення їх стане значно більше» — коментує директорка з розвитку продуктів на масовому ринку Київстар Тетяна Лукинюк.

Контрактні номери Київстар мають багато переваг перед передплачених пакетів. Ви можете залишатися на зв’язку, навіть якщо не встигли вчасно поповнити рахунок. Якщо ви новий абонент, вам автоматично надається кредит довіри, який дорівнює сумі абонплати. Більше можливостей з безлім-тарифами тощо.

Щоб перейти з передплаченої форми обслуговування на контракту в мережі «Київстар» абонентам потрібно виконати наступні чотири умови/кроки:

  • мати цифрові документи в «Дія», або рахунок в одному із банків, підключених до системи BankID НБУ;
  • обрати в мобільному додатку «Мій Київстар» доступний контрактний тариф та натиснути «Підключити з ідентифікацією»;
  • вибрати опцію «Скористаюсь ДІЯ/BankID НБУ»;
  • підписати заявку графічним підписом та дочекатись повідомлення про зміну
    тарифу.

В «Київстар» сподіваються, що послуга віддаленої зміни форми обслуговування стимулює активніше переходити на контракт та окремо зазначають, що наразі вже близько 2 мільйонів абонентів мережі обслуговуються за контрактом.


Не пропустіть