iOS 14 може значно знизити доходи від реклами додатків, — Facebook

Рекламодавці Facebook Audience Network можуть втратити понад 50% виручки через оновлення iOS 14.

Випуск iOS 14 від Apple стане справжньою катастрофою для розробників додатків, які покладаються на інструменти відстеження реклами Facebook. Про це попередила паблішерів безпосередньо Facebook Inc.

Після оновлення iOS 14 монетизація через Audience Network буде сильно обмежена. Це пов’язано з тим, що iOS 14 постачається з низкою оновлень конфіденційності, які ускладнять додаткам процедуру збору особистих даних без явної на це згоди користувачів. Мова йде про ідентифікатор IDFA, який є універсальним ідентифікатором пристроїв Apple для атрибуції реклами або аналітики. Після апдейту iOS розробники втратять доступ саме до нього.

Facebook, схоже, очікує, що досить велика кількість людей відмовиться від такого типу «персоналізації», що може підірвати рекламний бізнес розробників. Їм просто буде складніше зорієнтувати рекламу на нових користувачів.

У Facebook також провели тест, який показав, що розробники ризикують втратити більше половини доходів.

В іншому повідомленні в блозі Facebook повідомляється, що вплив на таргетинг реклами може бути настільки значним, що «оновлення Apple може зробити Audience Network настільки неефективною для iOS 14, що, можливо, пропонувати її немає сенсу».

Компанія планує випустити оновлення Facebook SDK і Audience Network SDK до виходу оновленої iOS 14 і вносити туди коригування у міру прояснення ситуації.

Джерело engadget

Не пропустіть