Google звинуватили в нечесній пошуковій видачі

Пошукова система Google просуває відео, розміщені на власній платформі YouTube, навіть коли версії конкурентів більш популярні. Про це повідомили журналісти видання The Wall Street Journal.

Розслідування, в якому використовувалися автономні боти для пошуку контенту, показало, що YouTube систематично просуває відео, опубліковані на власній платформі, краще, ніж контент таких конкурентів, як Facebook Watch та Twitch. Сервіс Google перевершував конкурентів в 95% випадків, незалежно від кількості переглядів і коментарів під відео.

Журналісти видання навели конкретний приклад — відео з баскетболістом Зайоном Вільямсоном (Zion Williamson), яке NBA розмістила в Facebook в січні. Там відео зібрало понад мільйон переглядів і майже 900 коментарів станом на березень поточного року. Майже ідентична версія цього ж відео в YouTube зібрала трохи більше ніж 180 000 переглядів і 400 коментарів. Незважаючи на це, пошукова система Google активніше просувала саме друге відео. При цьому з іншим відеоконтентом ситуація повторилася.

Представники Google ж заявили, що пошукові алгоритми не віддають перевагу ні YouTube, ні будь-якому іншому відеосервісу.

«Наші системи використовують низку сигналів з інтернету, щоб зрозуміти, які результати люди вважають найбільш релевантними і корисними для даного запиту», — пояснили в компанії.