Як дитині без паспорта перейти з іншого оператора: у Lifecell пояснили

Для зміни мобільного оператора зі збереженням номера потрібно було прийти до магазину попереднього оператора з паспортом та SIM-картою та пройти процедуру реєстрації на зміну. Опісля повторити її вже в магазині нового оператора.
Зараз можна і онлайн, але все одно потрібно прив’язати свій номер до паспорта. А що робити дітям, які не мають паспорта? У Lifecell ITsider пояснили, як зробити це за лічені хвилини.
Подати заявку на перенесення номера можна двома способами. Перший – завітати до магазину lifecell. Другий – скористатися онлайн-формою на сайті https://mnp.lifecell.ua/uk/.
Після схвалення заявки поточним оператором потрібно заповнити додаткову інформацію та обрати спосіб отримання SIM-карти або eSIM у розділі “Перевірити статус заявки”.
Для онлайн-подання заявки користувач спочатку проходить авторизацію через номер телефону та одноразовий код з SMS. Наступний крок – ідентифікація через BankID або КЕП. Після погодження з умовами перенесення номера система запропонує обрати банк для ідентифікації.
Завершальний етап – сканування QR-коду та підтвердження передачі даних у банківському застосунку. Після автоматичного завантаження персональних даних користувач перевіряє їх коректність і підтверджує заяву на реєстрацію.