У TikTok запустили монетизацію: як від цього виграють блогери

Соцмережа TikTok запускає монетизацію, яка дозволить авторам контенту продавати відеорекламу та отримувати половину доходу. Про це повідомляє The Wall Street Journal.

Продукт під назвою Pulse Premiere є частиною програми TikTok Pulse. Вона дозволяє групі авторів отримувати половину доходу від відеореклами, яка з’являється після їхніх публікацій у соцмережі. Згідно з проєктом, новий продукт пропонуватиме аналогічні пільги.

Зараз Pulse доступний лише для перших 4% відеопостів – на основі кількості лайків, коментарів та часу перегляду. А новий продукт стане доступний для усіх постів. Це ще одна можливість отримання доходу для платформи та налагодження стосунків соцмережі з користувачами і рекламодавцями.

«Йдеться про те, як ми можемо дійсно диверсифікувати наш портфель», — каже Рей Цао, глобальний керівник стратегії монетизації продуктів у TikTok.

Насправді цей проєкт створили для власної безпеки: програма, яка належить китайській компанії ByteDance, опинилася під загрозою блокування в США. Цао стверджує, що для рекламодавців новий продукт забезпечить більшу прозорість щодо того, куди вкладати кошти.