У Київстар, Vodafone та lifecell підказали, як отримати додаткові хвилини та інтернет
Українські мобільні оператори Київстар, Vodafone та lifecell надають своїм абонентам можливість позачергового зняття абонплати. Ця послуга дозволяє отримати пакет послуг тарифу до дати планового платежу, якщо на рахунку закінчилися безкоштовні хвилини або Інтернет.
Про це повідомляє “Хвиля”, посилаючись на повідомлення на сайтах операторів – Київстар, Vodafone та lifecell.
Позачергове зняття абонплати може бути корисним у кількох випадках: якщо абонент пропустив плановий платіж та послуги призупинені, при терміновій необхідності у додаткових хвилинах, SMS або інтернет-трафіку, а також для дострокового початку користування новим пакетом послуг.
Для замовлення послуги абоненти Київстару можуть набрати *578# або *579# (для тарифів LOVE UA, LOVE; LOVE 2020).
Клієнти Vodafone після поповнення рахунку можуть підключити місячний пакет послуг, набравши *101*444#. Після цього потрібно перевантажити телефон або увімкнути та вимкнути режим “в літаку”. Це дозволить активувати пакет послуг. Про підключення пакета на місяць оператор проінформує за допомогою SMS-повідомлення.
Абоненти lifecell можуть скористатися командою *700# для перезамовлення пакета послуг. Зробити це можна як для себе, так і для іншого абонента.
Раніше Національна комісія з регулювання електронних комунікацій (НКЕК) нагадала, що абоненти мають право безкоштовно отримати від оператора детальну інформацію щодо наданих послуг у формі розшифрованого рахунку. Це можна зробити через мобільний додаток оператора або звернувшись особисто до магазину оператора.