Гроші не видають: українці скаржаться на збої у роботі банкоматів ПриватБанку

Дедалі частіше на збої у роботі банкоматів ПриватБанк скаржаться українці. У самому банку проблему визнають і стверджують, що працюють над вирішенням кожного окремого випадку.

Свої скарги вони розмістили на сайті Мінфін. Так,неприємна історія трапилася з клієнткою ПриватБанку – NataliaVash. “Знімала гроші з картки чоловіка. Банкомат двічі потужився, але грошей так і не видав. Після чого на екрані з’явилося повідомлення про технічну помилку”, – розповідає вона.

За її словами, вона звернулася до співробітниці банку, яка запропонувала впевнитись, чи відбулося зняття грошей. “Воно таки відбулося, а сума немаленька – 3000 грн”, – зазначила NataliaVash.

Далі її чоловік подав відповідну заявку до служби підтримки банку. У відповідь на яку за кілька днів надійшла відповідь, що “проблем не знайшли”.

“Чоловік знову залишив заявку. За кілька днів відповідь: заявку відхилено, проблем не виявили”, – розповіла клієнтка.

А от користувач під ніком Vita230577 зазначив, що через “приватівський” банкомат знімав гроші з картки Monobank.

“Перша транзакція пройшла успішно, і я отримав 1000 грн. Після цього запросив ще 1000 грн – і тут стався збій. “Годівничка” кілька разів відкривалася, але нічого не видавала, і так тривало 15-20 сек. Після цього на екрані загорівся напис, що треба звернутися до банку, який видав картку, щодо отримання грошей. А ще – що з технічних причин видача готівки неможлива”, – розповів він.

Далі, за його словами, він зв’язався з Monobank’ом, де йому пообіцяли, що “все буде гаразд”. Після чого пішов у магазин, а коли виходив із нього, побачив біля банкомата працівника ПриватБанку, який щось робив із банкоматом.

“Я підійшов до нього зі своєю проблемою. Він повідомив, що все гаразд і я можу спробувати зняти ще грошей, а ті, які не отримав, мені банк у найближчі кілька годин поверне. Яким же був мій стан, коли я знову не отримав 1000 грн з тієї ж причини”, – підкреслив Vita230577.

Після цього він, за його словами, зв’язався і з Monobank’ом, і з ПриватБанком. У першому, стверджує Vita230577, йому повідомили про подання заявки на оскарження.

Що відповіли у банку

У ПриватБанку проблему визнають. І кажуть, що працюють над вирішенням кожного окремого випадку.

“Шкодуємо, що виникла така ситуація. Спосіб і терміни повернення коштів за такими операціями регламентовані міжнародною платіжною системою. За зверненням клієнта банк-емітент (що випустив карту) карти подає заявку на повернення коштів. Ми звернулись у приватному повідомленні, щоб уточнити деталі операції”, – відповіли йому співробітники Vita230577.

А у відповіді NataliaVash вони звернули увагу на те, що всю необхідну інформацію надають виключно власнику картки. А також зазначили, що рішення щодо повернення коштів ухвалюється на підставі перевірки даних із банкомата.

“Перепрошуємо за незручності. При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їхній основі приймається рішення щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта”, – йдеться у відповіді.


Не пропустіть