Tesla Cybertruck в реальних умовах проїжджає на 100 км менше, ніж заявляється у рекламі

Компанія Tesla часто перебуває під пильною увагою щодо оцінок дальності пробігу, особливо щодо своїх нових моделей. Останньою моделлю, яка долучилася до цієї суперечки, є Tesla Cybertruck. Раніше повідомлялося, що крива зарядки автомобіля не надто багатообіцяюча. Нещодавній тест, проведений InsideEVs, показав, що продуктивність Cybertruck помітно не дотягує до заявленої компанією дальності пробігу.

Тест, проведений Кайлом Коннером з Out of Spec Motoring, був простим: їхати на Cybertruck до тих пір, поки він не зможе більше рухатися. Умови були типовими – ніч у Техасі, 22 ℃, швидкість 70 миль/год (~113 км/год). Використовувався двомоторний Cybertruck з 20-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами підвищеної прохідності.

Tesla стверджує, що ця модель може подолати 320 миль (~515 км) на повному заряді. Однак тест Коннера завершився лише через 254 милі (~409 км) – це на 20,6% менше від заявленого запасу ходу. Цей результат інтригує, особливо в порівнянні з конкурентами, такими як Rivian, чия модель R1T не дотягнула лише на 7,4% в аналогічному тесті.

Можна стверджувати, що продуктивність Cybertruck все ще заслуговує на похвалу, враховуючи складні умови випробувань. Однак це викликає питання щодо точності оцінок діапазону ходу електромобілів, які надають виробники, включаючи Tesla. Ця розбіжність стосується не лише цифр, вона має реальні наслідки, особливо для тих, хто розглядає електромобілі для поїздок на далекі відстані або для виконання важких завдань.

Тест також натякає на вплив зовнішніх факторів на продуктивність електромобіля. Хоча Cybertruck тестувався у відносно м’яких умовах з мінімальним навантаженням, не можна не поставити собі питання, як він буде працювати при більш низьких температурах або з більшим навантаженням. Крім того, більшість користувачів електромобілів, як правило, підтримують заряд батареї на рівні від 20% до 90%, щоб продовжити термін служби акумулятора, що ще більше ускладнює реальну застосовність заявленого діапазону.

Пропозиція Tesla перейти на всесезонні шини, яка нібито збільшує розрахунковий запас ходу до 340 миль (~547 км), може запропонувати деяке полегшення. Однак, ще належить з’ясувати, чи зможе ця зміна сама по собі подолати розрив між очікуваннями та реальністю. Цей тест сам по собі слугує нагадуванням про те, що, хоча електромобілі є стрибком уперед в автомобільних технологіях, їхні реальні характеристики все ще потребують ретельного вивчення потенційними покупцями.

Джерело GIZMOCHINA

Не пропустіть