Видання The New York Times за семизначну суму придбало найпопулярнішу гру року Wordle

У січні 2021 року гра Wordle стала вірусною та дуже популярною. Тепер її за семизначну суму придбало видання The New York Times. До речі, на початку січня кількість її гравців зросла до 300 тисяч на день. Зараз вона має вже кілька мільйонів фанів.

Видавець заявив, що Wordle стане частиною портфоліо The New York Times, але залишиться повністю безкоштовною грою.

Що добре в Wordle, так це те, наскільки простим, приємним та зручним є інтерфейс. Обмеження гравців шістьма спробами на день і нормування однієї головоломки на день додає азарту процесу вирішення. Це чудова головоломка, і на її вирішення не потрібно багато часу, що робить її ідеальною для нашого віку, коли у людей коротка тривалість концентрації уваги, – Віль Шортц, редактор New York Times.

The New York Times заплатила “нерозкриту семизначну суму” за придбання Wordle. Гра була розроблена Джошем Вордлом, інженером-програмістом з Брукліна, який так прокоментував подію:

«Я давно захоплююся підходом The Times до якості своїх ігор та поваги, з якою вони ставляться до своїх гравців. Їхні цінності збігаються з моїми у цих питаннях, і я дуже радий, що вони керуватимуть грою у майбутньому».

Завдяки цьому придбання Wordle залишиться безкоштовним для нових та існуючих користувачів. The New York Times також запевняє користувачів, що “в ігровий процес не буде внесено жодних змін”.