У TikTok з’явиться більше реклами

CULVER CITY, Aug. 23, 2020 -- Photo taken on Aug. 21, 2020 shows a logo of the video-sharing social networking company TikTok's Los Angeles Office in Culver City, Los Angeles County, the United States. TikTok confirmed Saturday that it will file a lawsuit against the Trump administration over an executive order banning any U.S. transactions with its parent company ByteDance.(Xinhua via Getty) (Xinhua/Xinhua via Getty Images)

TikTok працює над новими функціями, які дозволять творцям контенту просувати товари. Повідомляється, що додаток для коротких відео проінформував рекламодавців про появу нових рекламних інструментів.

Одне з нововведень дозволить популярним користувачам ділитися партнерськими посиланнями на продукти з метою отримання комісійних. Причому тік-токерам не обов’язково співпрацювати з самим брендом-виробником.

Також в розробці знаходиться функція «шопінг в прямому ефірі», яка дасть користувачам можливість здійснювати покупки в кілька тапів.

Джерела також повідомили, що соцмережа дозволить брендам показувати свої каталоги товарів в TikTok без допомоги торгових представників. Крім того, компанія прагне поліпшити свої інструменти для таргетингу реклами, зокрема, відстеження користувачів.

У компанії від коментарів відмовилися. Передбачається, що платформа TikTok перетвориться в головного конкурента Facebook на ринку електронної комерції США.