Tesla наймає людей для обробки скарг, які пишуть Ілону Маску

Генеральний директор не може бути відділом обслуговування клієнтів компанії в Twitter.

Коли минулого року Tesla позбулася штатної служби зі зв’язків з громадськістю, компанія була змушена покладатися на відкриті канали зв’язку для взаємодії з клієнтами. Схоже, що Ілон Маск, який до цього часу відповідав на всі питання та скарги в твіттері, не справляється. Компанія розмістила оголошення про пошук співробітників у віддалену команду підтримки.

Фахівці Tesla Energy Support допоможуть компанії «впоратися з різноманітними проблемами обслуговування клієнтів». Зокрема вони будуть вирішувати проблеми або переадресовувати скарги.

«Роль фахівця полягає у вирішенні або ескалації скарг через відповідні канали, а також в реагуванні на ескалацію в соціальних мережах, спрямовану на генерального директора», — пише компанія.

Компанія хоче найняти співробітника, який має досвід роботи в колл-центрі (не менше 1 року), вміє нестандартно мислити, проявляє ініціативу та прагне бути командним гравцем.

Зауважимо, що підтверджений обліковий запис «Служби підтримки Tesla» з’явився в Twitter в червні 2016 року, але на момент написання цієї новини він не опублікував жодного твіта.

Джерело engadget

Не пропустіть