Росія і Китай відіграли центральну роль у поширенні дезінформації про COVID і вакцинацію

Кремль і Комуністична партія Китаю вчаться один в одного веденню інформаційної війни, спрямованої на загострення політичних розбіжностей на Заході та підрив довіри до демократії, йдеться у новому дослідженні, опублікованому Центром аналізу європейської політики (CEPA), передає Голос Америки.

Згідно з доповіддю, пропагандисти офіційного Пекіна почали копіювати інструменти і методи, які широко використовуються російською пропагандою.

Уряди Китаю та РФ скористалися пандемією для посилення свого міжнародного впливу за допомогою кампанії з дезінформації з дезінформації. А їхні спільні зусилля, що полягають у просуванні теорій змови через соцмережі, призводять до взаємопідсилювального ефекту.

Згідно з доповіддю CEPA, Китай та Росія відіграли центральну роль у поширенні дезінформації, пов’язаної з COVID-19.

Зокрема, Китай спробував обілити свою репутацію, просуваючи себе як найбільш ефективний світовий гравець у боротьбі з хворобою, в той час як російська пропаганда зосереджена на спробах підірвати віру в методи, що вживаються Заходом для приборкання пандемії.

Китайська кампанія дезінформації активізувалася після заяв тодішнього президента Дональда Трампа, який вказав, що вірус міг бути створений в лабораторії в Ухані, а потім після аналогічного повідомлення розвідки США, переданого президенту Джо Байдену.

У CEPA наголошують, що Росія, у свою чергу, займалася поширенням дезінформації про вакцини по всій Європі. У травні 2021 року до «інфлюенсерів» соцмереж, популярних блогерів у Франції та Німеччині звернулася лондонська фірма, керована з Москви, та запропонувала заплатити їм за поширення дезінформації про вакцину Pfizer.

Дослідники CEPA також наголосили, що китайсько-російське зближення в інформаційному середовищі має межу. Китайська пропаганда дотримується певних і послідовних наративів, які, ймовірно, затверджуються керівництвом Компартії та забезпечують суворий контроль Пекіна. В результаті Пекін виявляється менш успішним, ніж Кремль, у адаптації контенту для конкретної цільової аудиторії.

Джерело mind.ua

Не пропустіть