ПриватБанк повторно списує гроші з карток клієнтів після нещодавнього збою: у чому проблема

Клієнти масово скаржаться на списання грошей з карток заднім числом. У Приватбанку знають про проблему, але кошти повертають не всім

Після масштабного збою у Приватбанку, який стався 29 квітня, система досі демонструє технічні проблеми. Клієнти держбанку, які здійснювали операції у день збою, масово скаржаться на повторне списання коштів. Про це стало відомо з відгуків на профільному форумі.

Після 29 квітня мій баланс на картці пішов у мінус. Банк продублював деякі транзакції за 29 квітня, і тепер виходить так, що я винен банку. Спочатку, 1 травня, мінус був невеликим, але потім, 2 травня, банк заднім числом (за 29 квітня) списав з моєї картки ще більше грошей, і я винен банку вдвічі більше!”, – написав користувач з Києва.

З повідомлень стало відомо, що банк повторює операції за 29 квітня за кілька днів. Це можуть бути розрахунки у магазині, зняття готівки, оплати через термінал тощо. Причому кошти списуються кілька разів – дублюються як успішні транзакції, і безуспішні.

“29 квітня 2023 року купував дитині велосипед за ціною приблизно 3500 грн. Через збій у банку транзакції не проходили за терміналом. Спроб було близько 5 штук. Потім пішов у банкомат і зняв гроші, щоб все-таки купити велосипед. Далі, 1 травня 2023 року, Приватбанк списав усі гроші, що залишилися на картці – близько 3500 грн і потім продовжив списувати до мінус 11 тис. грн”, – розповідає інший клієнт.

За словами користувачів, у службі підтримки банку спочатку обіцяли виправити ситуацію найближчим часом, але потім збільшили терміни до 11 днів, пояснюючи це тим, що “кошти перебувають у резерві картки”. Клієнтам обіцяють автоматичне повернення.

У Приватбанку визнають “некоректне відображення доступного балансу” за картками у зв’язку з дублюванням деяких операцій, проведених 29 квітня.

Фахівці вже працюють над вирішенням цього питання. Також радимо звернутися до нашого чату підтримки на офіційному сайті банку privatbank.ua для подання відповідної заявки на повернення коштів. Дякуємо за розуміння”, – йдеться в офіційній відповіді Приватбанку на скарги клієнтів.

Однак у деяких випадках клієнтам відмовляють у поверненні грошей.

“При зверненні до техпідтримки 01.05 оформили заявку. Сьогодні 02.05 надійшла відповідь: “Нам не вдалося повернути ваші гроші, звертайтеся за місцем списання”. Звернутися до місця списання можливості немає. Виходить – глобальний збій, але банк розбиратися не хоче”, – написав ще один клієнт.

Нагадаємо, про технічний збій у Приватбанку стало відомо 29 квітня. Деякі клієнти не могли розрахуватися у магазинах або зняти готівку – додаток “Приват24” теж не працював. Увечері у держбанку повідомили про поновлення роботи системи.


Не пропустіть