Новий винахід Microsoft дозволить доторкнутися до предметів віртуальної реальності

Зустрічайте Haptic PIVOT.

Такі VR гарнітури, як Oculus Quest 2 і Valve Index, можуть похизуватися своєю графічною точністю. Однак вони не дають можливості “доторкнутися” до об’єктів віртуальної реальності, що може знадобитися під час гри в Half-Life: Alyx, наприклад. Microsoft готова це виправити.

Компанія Microsoft представила новий пристрій під назвою Haptic PIVOT — він допоможе забезпечити користувачеві реалістичний досвід взаємодії з об’єктами в VR.

В новому контролері Haptic PIVOT використовується моторизована система шарнірів і ручок, які розміщуються на зап’ясті гравця. Ручка має набір ємнісних сенсорних датчиків, які дозволяють їй виявляти, коли гравець доторкається до об’єкта в VR. Ще одна перевага PIVOT полягає в тому, що коли ручки не використовуються, вони прибираються, коли вони не використовуються. Microsoft стверджує, що це дозволяє використовувати пристрій з клавіатурою і мишкою.

Контролер синхронізується з тим, що відбувається на екрані, завдяки чому досягається повний ефект занурення.

Варто відзначити, що Haptic PIVOT поки що не є комерційним продуктом. На ньому Microsoft лише відпрацьовує можливі сценарії додавання тактильної віддачі всередині віртуальних світів.

Джерело engadget
Не пропустіть