Новий електрокар Volkswagen ID.3 отримає запас ходу до 550 км

Представники компанії говорять, що зарядка з потужністю 100 кВт зможе за півгодини забезпечити запас ходу на 290 кілометрів

Volkswagen в рамках автосалону IAA 2019, що проходить у Франкфурті, Німеччина, представила серійну версію електромобіля ID.3. Інформація також з’явилася на офіційному сайті компанії.

Представники Volkswagen вірять, що завдяки сучасному дизайну і електричній платформі ID.3 стане таким же важливим автомобілем для бренду, якими свого часу були Beetle і Golf. Відзначається, що ID.3 став першим серійним електромобілем, побудованим на фірмовій модульній платформі VW MEB.

Також Volkswagen представила новий логотип, який буде красуватися на ID.3 і всіх нових автомобілях компанії.

В автомобілі встановлений електродвигун з потужністю 150 кВт і крутний момент 310 Нм, що забезпечує максимальну швидкість в 160 км/год. Максимальний обсяг акумулятора VW ID.3 користувачі зможуть вибрати з трьох варіантів: 45 кВт⋅год (що відповідає запасу ходу в 330 кілометрів), 58 кВт⋅год (з запасом ходу 420 кілометрів) і 77 кВт⋅год (з запасом ходу 550 км ).

Всі моделі будуть підтримувати швидкісні зарядки. У молодших моделях функція буде доступна опціонально, в старших – стандартно. Зарядка з потужністю 100 кВт зможе за півгодини забезпечити автомобілю запас ходу на 290 кілометрів.

Офіційна гарантія від Volkswagen на акумулятори йде терміном на 8 років або на 160 тисяч кілометрів пробігу. Представники компанії також пишаються, що при зовнішніх габаритах Golf-класу (габарити ID.3 складають 4261 × 1809 × 1552 мм при колісній базі 2765 мм) електромобіль володіє значно більшим корисним об’ємом салону, ніж будь-який ДВС-автомобіль схожого класу.

Вантажопідйомність VW ID.3 залежить від версії і становить 416-541 кілограм. Вартість базової версії електромобіля в Німеччині складе близько 30 тисяч євро. Перші поставки стартують в середині 2020 року.

Також компанія Volkswagen оголосила на IAA 2019 про ребрендинг. Новий логотип став двовимірним і мінімалістичним. Його звели до основних класичних елементів, що дозволило зберегти впізнаваність, але зробило його більш сучасним. На думку Volkswagen, новий логотип відмінно підходить для використання в інтернеті і цифрових додатках.

Повідомляється, що в розробці нового стилю взяло участь 19 внутрішніх команд і 17 зовнішніх агентств. При цьому зміни торкнуться всіх підрозділів компанії, включаючи Volkswagen Passenger Cars і Volkswagen Commercial Vehicles. Таким чином кампанія по ребрендінгу Volkswagen стане однією з найбільших в світі, адже мова йде про 171 ринок в 154 країнах. Спочатку логотипи будуть міняти в Німеччині, потім в країнах Європи та Китаї. Завершиться ребрендинг в середині 2020 року.


Не пропустіть