Xiaomi посіла 70-ту позицію у рейтингу «Топ 100 найдорожчих брендів світу 2021 року»

Глобальний технологічний лідер компанія Xiaomi оголосила про те, що посіла 70-ту позицію у рейтингу «Топ 100 найдорожчих брендів світу 2021 року» від компанії Kantar BrandZ (Kantar BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2021), піднявшись на 11 позицій, порівнюючи з минулим роком, водночас вартість бренду склала 24,8 млрд доларів США (це на 50% більше у порівнянні з минулим роком). У 2021 році компанія Xiaomi третій рік поспіль входить до списку «Топ 100 найдорожчих брендів світу», що є свідченням місії Xiaomi ‒ постійно створювати чудові продукти за чесними цінами, щоби дати можливість кожному в світі насолоджуватися кращим життям завдяки інноваційним технологіям.

Невпинне прагнення Xiaomi до найсучасніших технологій та інновацій становить основу розвитку та зростання компанії. Це забезпечує збільшений час автономної роботи, можливість надшвидкої зарядки та покращену продуктивність. Ці інновації є свідченням постійного прагнення компанії досліджувати та виходити за межі технологічних інновацій. У квітні відданість Xiaomi до інновацій також була відзначена Бостонською консалтинговою групою (BCG), яка обрала Xiaomi однією з «Найінноваційніших компаній 2021». Компанія Xiaomi вчетверте увійшла до цього списку.

Xiaomi входить до першої п’ятірки брендів у категорії «Споживча електроніка» у рейтингу «Топ 100 найдорожчих брендів світу» завдяки довірі та підтримці Mi-фанів та користувачів з усього світу. Kantar BrandZ проводить оцінювання провідних брендів, а також найширше в світі дослідження брендового капіталу ‒ майже 4 мільйони опитувань споживачів, що охоплюють 18 500 брендів у 512 категоріях на 51 ринку.

У березні було представлено оновлений корпоративний стиль, який поєднує східну філософію з дизайнерською концепцією Alive («Жива»). Цей новий брендинг спрямований на подальше зміцнення позицій Xiaomi на преміум-ринку, одночасно підвищуючи впізнаваність бренду серед аудиторії завдяки новому динамічному логотипу. «Жива» концепція – це мислення та реакція Xiaomi на переломний момент в епоху інтелектуального взаємозв’язку. Xiaomi відкриває нове десятиліття, розширюючи свою присутність – від масового сегмента до преміального, від технологій до мистецького простору, від онлайн до офлайн-мереж та у всьому світі.

За даними Kantar, перша сотня найдорожчих брендів світу цього року зафіксувала значне зростання вартості на 42%, порівнюючи із 6-відсотковим зростанням минулого року та 7-відсотковим зростанням позаминулого року. Ріст цінності бренду (brand value) всіх компаній глобального топ 100 загалом склав понад 2 трлн доларів США і свідчить про зростання найбільших світових брендів після кризи COVID-19.