Volkswagen планує використовувати 3D-принтер для виробництва авто

Німецький автовиробник Volkswagen розповів про плани впровадження нової технології 3D-друку в виробництво серійних автомобілів. Це так зване адитивне виробництво, де замість лазеру використовують клей. Це дозволяє знизити витрати і підвищити продуктивність.

Надруковані за допомогою такої технології компоненти нагріваються і формуються. В результаті вони важать в два рази менше, ніж деталі, створені з листа сталі.

На сьогоднішній день Volkswagen єдиний з автовиробників використовує адитивне виробництво. Зокрема, ця технологія зараз застосовується на головному заводі в Вольфсбурзі. Для досягнення таких амбітних цілей Volkswagen уклала партнерство з Siemens в області програмного забезпечення і розширила співпрацю з HP.

Перша компанія надає спеціалізований софт, а друга – високотехнологічні принтери. Спільними зусиллями був налагоджений один з ключових моментів виробництва, на якому відбувається оптимізація розташування компонентів в камері збірки, завдяки чому можна створити в два рази більше деталей.

Новий метод 3D-друку розробляли п’ять років, на цей проект Volkswagen витратила десятки мільйонів євро. У компанії відзначили, що на початковому етапі застосування технології будуть визначені деталі, які можна виробляти дешевше і швидше. За прогнозами, до 2025 року завод Volkswagen у Вольфсбурзі буде виробляти до 100 тис. деталей в рік за допомогою 3D-друку.

Перш за все це будуть компоненти передньої стійки для кабріолета T-Roc. Раніше компанія вже проводила краш-тести деталей автомобіля, надрукованих на 3D-принтері. Результати задовольнили компанію, але тоді масове виробництво компонентів методом 3D-друку було дорогим і економічно недоцільним. За допомогою нової технології все повинно змінитися.

Volkswagen використовує 3D-друк на протязі 25 років. Це були різні технології, за допомогою яких створювалися як пластикові, так і металеві компоненти. За цей час компанія надрукувала понад мільйон деталей.