Влада США вимагає від Amazon, Facebook, YouTube та інших пояснити свою політику конфіденційності

Attendees working on laptop computers participate in the Yahoo! Inc. Mobile Developer Conference Hackathon in New York, U.S., on Tuesday, Aug. 25, 2015. The Hackathon is an opportunity for mobile developers to come together and hack around the Yahoo! Inc. Mobile Developer Suite. Photographer: Victor J. Blue/Bloomberg

Федеральна торгова комісія США (FTC) наказала дев’яти великим компаніям, які займаються соціальними мережами і передачею потового відео, надати детальну інформацію про свою політику конфіденційності, зокрема про те, як вони збирають і використовують особисту інформацію.

Крім того, FTC також попросила Amazon, компанію-власницю TikTok ByteDance, Discord, Facebook, Reddit, Snap, Twitter, WhatsApp і YouTube надати дані про рекламу та взаємодії з користувачами, а також пояснити, як їх діяльність впливає на дітей і підлітків. У компаній є 45 днів на те, щоб відповісти.

Джерело зазначає, що вивчення діяльності підприємств проводиться в рамках широкомасштабного розслідування і не є наслідком будь-яких конкретних звинувачень на адресу технологічних гігантів і платформ соціальних мереж. Однак, як зазначає видання Axios, дані, зібрані в таких дослідженнях, можуть стати підґрунтям для судового розгляду, якщо чиновники виявлять певну інформацію.

FTC вимагає інформацію про те, «як соціальні мережі і служби потокового відео збирають, використовують, відстежують, оцінюють або отримують особисту і демографічну інформацію; як вони визначають, яку рекламу і інший контент показувати споживачам; як вони вимірюють, просувають і досліджують залученість користувачів; як їх практика впливає на дітей і підлітків».

Комісар Ной Джошуа Філліпс, який проголосував проти висунення цих вимог, заявив, що ці накази представляють собою «недисциплінований набіг на широке коло питань, деякі з яких лише побічно пов’язані із заявленою метою розслідування».

Нагадаємо, буквально минулого тижня FTC і 48 генеральних прокурорів подали антимонопольні звинувачення проти Facebook.