В App Store новий лідер: як соціальна мережа noplace повертає нам MySpace

Чергова нова соцмережа підкорює серця користувачів App Store. Ім’я їй — noplace. Вона вже встигла потрапити в топи платформи цифрової дистрибуції, нагадуючи сучасну версію колись популярного MySpace. А якщо ви шукаєте альтернативу платформі X Ілона Маска, то можливо, це саме те, що вам потрібно.

Молодь активно освоює noplace, адже його ідея — створити місце, де можна стежити за своїми друзями та знаходити нових людей зі спільними інтересами.

Основна фішка — барвисті профілі, які користувачі можуть налаштовувати на власний смак. Ще до офіційного запуску, ця функція стала вірусною, адже вона дозволяє користувачам самовиражатися, обираючи кольори свого профілю.

В noplace можна ділитися всім: від статусу стосунків до того, що ви слухаєте чи дивитеся, читаєте чи робите. Тут навіть можна вказати свій тип особистості та мати розділ “10 найкращих друзів”.

Зараз мережа зосереджується на текстових оновленнях, не підтримуючи фото чи відео. Користувачі мають доступ до двох стрічок: одну з оновленнями друзів, а іншу — глобальну стрічку від усіх користувачів. Завдяки штучному інтелекту, noplace пропонує короткий огляд того, що ви пропустили.

Застосунок можна безплатно завантажити на iOS. У вебверсії він поки що доступний лише в режимі читання. Плани щодо монетизації ще не розроблені, але це питання часу.

Тож, якщо ви шукаєте нові можливості для спілкування та самовираження, noplace може стати вашим новим улюбленим місцем у цифровому світі.

Джерело TechCrunch
Не пропустіть