Rolls-Royce створив власну соцмережу для обмеженої кількості користувачів

Фірмова соціальна мережа Whispers з’явилася понад два роки тому і спочатку працювала в закритому режимі для обмеженого кола клієнтів. З 2020 року проект запустили для клієнтів у Великобританії, Європі, на Близькому Сході і в Сполучених Штатах Америки.

Додаток доступний виключно власникам автомобілів Rolls-Royce 2003 року випуску на вищезазначених територіях. За допомогою нього клієнти Rolls-Royce можуть підтримувати зв’язок з виконавчим директором та членами ради директорів Rolls-Royce Motor Cars, а також з іншими власниками автомобілів британської марки. Крім того, учасники зможуть організовувати закриті заходи, купувати ексклюзивні товари або ставати учасниками подій, розрахованих на вузьке коло гостей.

За словами розробників, додаток має дати спосіб «неординарним» людям, до числа яких на думку творців проекту відносяться власники Rolls-Royce, познайомитися один з одним і відкрити нові можливості для бізнесу.