Nike буде використовувати штучний інтелект, здатний визначити бажання покупців

Повністю поглинутий стартап дозволить Nike передбачати реакцію покупців для підвищення прибутку

Компанія Nike постійно інвестує в нові технології і не припиняє розвиток, попри стабільно високі продажі і ринкову капіталізацію в 123 млрд. доларів. Черговим кроком вперед для компанії стане використання штучного інтелекту під час планування своїх дій. Для цього Nike придбала американський стартап Celect, заснований вихідцями з массачусетського університету.

Celect дозволяє передбачати реакцію громадськості на ту чи іншу подію, ґрунтуючись на даних, що генеруються штучним інтелектом. Таким чином Nike хоче сильніше наблизитися до покупця і тим самим підвищити продажі.

«З ростом попиту на наші продукти, ми повинні бути не тільки залучені в процес і добре проінформовані, але і сфокусовані на поведінці і відгуку покупця. Це те, як ми працюємо з людьми» – заявив Ерік Спрунк (Eric Sprunk), головний операційний директор Nike.

Подробиці угоди не повідомляються, проте варто враховувати, що раніше Celect зміг залучити 30 мільйонів доларів інвестицій, включаючи серйозні компанії типу August Capital, NGP Capital і Activant Capital. Повідомляється, що працівники Celect увійдуть до складу Nike і продовжать працювати над проектом.


Не пропустіть