На Samsung подали в суд через недостатній вологозахист смартфонів

Австралійська комісія з питань конкуренції та захисту прав споживачів подала позов на компанію Samsung. Він стосується смартфонів Galaxy, а конкретно агресивної реклами їх безпрецедентного вологозахисту.

Приблизно з лютого 2016 року Samsung в соціальних мережах та інтернеті, на білбордах і в брошурах активно розповідала, що смартфони Galaxy захищені від вологи мало не на 100%.

Складалося відчуття, що з ними можна плавати. В Samsung стверджували, що їх смартфони можна без будь-яких проблем занурювати в воду на глибину до 1,5 метрів. Австралійська комісія з питань конкуренції та захисту прав споживачів нарахувала понад 300 подібних заяв.

Представники організації підкреслюють, що для настільки гучних тверджень у Samsung не вистачало підстав: не були проведені тести не тільки безпосередньої роботи, але і впливу води на термін експлуатації пристрою. Більш того реклама, де смартфон використовувався в відкритому водоймищі, вводила в оману споживача, адже використання Galaxy в будь-якій рідині, яка відрізняється від прісної води, може сильно зашкодити девайсу. Що цікаво, незважаючи на агресивну рекламу, компанія не ремонтувала пристрої, які вийшли з ладу через воду, по гарантії.

Це ще більше обурило захисників прав звичайних користувачів. Для покупця захист від вологи телефону може зіграти вирішальну роль в покупці. Тим більше, що за рахунок сертифікації по IPXX смартфони стоять на порядок дорожче. Немає нічого дивного в тому, що подібний маркетинг спрацював.

Найбільше Австралійську комісію з питань конкуренції та захисту прав споживачів турбує саме обман простого користувача щодо заявлених функцій. Правомірність таких претензій визначить суд. Судовий розгляд, враховуючи серйозність обставин, може закінчитися для Samsung гігантським штрафом. Ми ж, у свою чергу, не рекомендуємо плавати зі смартфонами, навіть якщо вони захищені від вологи. По гарантії їх не ремонтує не тільки Samsung.