Motorola представила Razr 50 Ultra та Edge 50 Neo у кольорі Mocha Mousse – кольорі року за версією Pantone
Motorola презентувала нові кольорові рішення для своїх смартфонів Razr 50 Ultra, Razr+ та Edge 50 Neo. Вони тепер доступні в кольорі Mocha Mousse, який став офіційним кольором року 2025 за версією Pantone. Цей теплий і природний відтінок додає сучасності та елегантності лінійці пристроїв бренду.
Смартфони у кольорі Mocha Mousse будуть доступні у вибраних країнах світу за поточними цінами без змін. Зокрема, Motorola India вже представила ці моделі на своєму офіційному сайті, що свідчить про швидкий початок їх продажів.
Рубен Кастаньо, віцепрезидент із питань клієнтського досвіду та дизайну компанії Motorola, підкреслив важливість цього кольору та співпраці з Pantone:
“Mocha Mousse нагадує про важливість насолоди моментом — це заклик цінувати прості радощі життя. Цей відтінок також надихнув нас на створення нової м’якої вставки з кавової гущі. Його теплий і затишний характер підкреслює сенсорну природу цього кольору.
Ми обрали Mocha Mousse для двох різних пристроїв, оскільки цей колір неймовірно універсальний і стильний. Це дає нашим клієнтам більше можливостей для самовираження та радості. Ми дуже пишаємося продуктами, які представляють Pantone Color of the Year 2025, і нашою багаторічною стратегічною співпрацею з Pantone.”
Лорі Прессман, віцепрезидентка Pantone Color Institute, відзначила природний характер відтінку та його значення у світі технологій:
“Зростаючий рух до гармонії з природою прекрасно переданий Motorola у пристроях, створених із використанням Pantone Color of the Year 2025. Органічна природа PANTONE 17-1230 Mocha Mousse вдало поєднує віртуальний і фізичний світи, додаючи інтимності та сенсорності нашій щоденній взаємодії з улюбленими гаджетами.”
Motorola демонструє, як колір може впливати на користувацький досвід, створюючи гармонію між природним і цифровим світом. Використання кольору Mocha Mousse допомагає зміцнити емоційний зв’язок із пристроями, роблячи їх ще більш привабливими для широкої аудиторії.