Конкуренція змушує операторів постійно покращувати якість послуг

Unknown caller. A man holds a phone in his hand and thinks to end the call. Incoming from an unknown number at night. Incognito or anonymous

Через карантинні міри велика кількість українців стала споживати більше мобільного трафіку та телекомунікаційних послуг загалом. Згідно з даними мобільного оператора Vodafone, користувачі у червні 2020 використали на 42 відсотки більше мобільного інтернету. Через це оператору довелося розширити інфраструктуру, яка відповідає за покриття, щоб витримати навантаження без перебоїв.

Vodafone також анонсував у кінці осені ріст послуг приблизно на 15-40 в залежності від тарифу, що було спровоковано саме ростом попиту на послуги і, як наслідок, потреба в нарощенні потужностей інфраструктури. Це саме було і з оператором Lifecell, який підняв ціни на 10-50 гривень в залежності від тарифу. При цьому мобільний оператор Kyivstar залишив ціни на колишньому рівні та подвоїв кількість послуг у деяких тарифах, що, вочевидь, було зроблено для збільшення бази абонентів.

При цьому експерти вважають, що нам слід очікувати росту цін на послуги у всіх мобільних операторів, що буде не без росту якості послуг. Слід також врахувати, що Україна серед лідерів по дешевизні послуг мобільного зв’язку, причому якість послуг і зараз краща, ніж у багатьох країнах, у яких ці послуги значно дорожчі.