Компанія Huawei пояснила, чому вона змушена продати бренд Honor

Huawei logo is pictured on the headquarters building in Reading, Britain July 14, 2020. REUTERS/Matthew Childs - RC2ZSH9VQSUS

Китайський телекомунікаційний гігант Huawei офіційно оголосив про продаж бренду смартфонів Honor. Права на бренд викупив консорціум Shenzhen Zhixin New Information Technology Co.

Основною причиною продажу бренду Huawei назвала постійну недоступність технічних компонентів, необхідних для мобільного бізнесу. Компанія сподівається, що ця угода допоможе продавцям і постачальникам, задіяним у виробництві, пережити цей важкий час.

Як повідомляється, компанія Shenzhen Zhixin New Information Technology була заснована Shenzhen Smart City Technology Development Group і понад  30 агентами і дилерами продукції бренду Honor.

Після завершення угоди Huawei не зможе брати участь в управлінні і прийнятті рішень, що стосуються Honor. Сума угоди не розголошується, проте раніше видання Reuters повідомило про суму в$ 15,2 мільярда.

Бренд Honor з’явився в 2013 році як відгалуження основної лінійки Huawei. Під цим брендом випускалися доступні пристрої, націлені на молоду аудиторію. Проблеми у Huawei почалися в 2019 році, коли США в рамках торгової війни з Китаєм наклали санкції на китайську компанію, через що Huawei втратила доступ до архітектури ARM, сервісів Google, а також втратила можливість торгувати з американськими компаніями. 10 листопада вперше стало відомо про те, що компанія продасть бренд.