Клієнти ПриватБанку потрапили в «чергу» через AliExpress

Страница сайта интернет-магазина AliExpress.

ПриватБанк повідомив про різке збільшення кількості транзакцій з китайського онлайн-магазину.

Розпродаж на китайському інтернет-магазині AliExpress в понеділок, 11 листопада, спровокувала тимчасові затримки у в роботі платіжних сервісів ПриватБанку, пише LIGA.net.

“Черга” в обробці платежів виникла близько 12:00 за київським часом, до 14:30 процесинг банку вже працював в звичайному режимі, розповіли в прес-службі ПриватБанку.

Збоїв не було. Ми зіткнулися з різким одномоментним збільшенням кількості транзакцій, йшлося приблизно про 60 000 платежів в хвилину. Через це операції обслуговувалися в порядку черги, зараз процесинг обробляє транзакції без затримок“, – повідомили в банку.