Facebook буде маркувати політичну рекламу

Bangkok, Thailand - July 14th, 2019: Facebook signup web page app on smart phone Samsung Galaxy S10 with user sign in registration screen using social networking and computer notebook from anywhere office.

З наближенням президентських виборів 2020 року Facebook вводить нову політику, згідно з якою американські видання, пов’язані з політичними партіями і політиками, повинні будуть розкривати свою приналежність під час покупки політичної реклами.

Facebook дозволить цим каналам реєструватися як новинні сторінки і розміщувати рекламу, але їм потрібно буде пройти процедуру авторизації і відмови від відповідальності, перш ніж вони захочуть публікувати оголошення, що стосуються соціальних питань, виборів або політики. Їх публікації також не зможуть потрапити в Новини Facebook.

«Новинні сторінки з такими зв’язками не матимуть права на включення в Новини Facebook», — пояснили в компанії.

У них також не буде доступу до бізнес-платформи Messenger і бізнес-API WhatsApp.

«Виявлення видавців з політичними зв’язками — це новий процес для нас, і ми будемо вчитися і адаптуватися в міру необхідності», — додали в Facebook.