Влада США вимагає від Amazon, Facebook, YouTube та інших пояснити свою політику конфіденційності

Федеральна торгова комісія США (FTC) наказала дев’яти великим компаніям, які займаються соціальними мережами і передачею потового відео, надати детальну інформацію про свою політику конфіденційності, зокрема про те, як вони збирають і використовують особисту інформацію.

Крім того, FTC також попросила Amazon, компанію-власницю TikTok ByteDance, Discord, Facebook, Reddit, Snap, Twitter, WhatsApp і YouTube надати дані про рекламу та взаємодії з користувачами, а також пояснити, як їх діяльність впливає на дітей і підлітків. У компаній є 45 днів на те, щоб відповісти.

Джерело зазначає, що вивчення діяльності підприємств проводиться в рамках широкомасштабного розслідування і не є наслідком будь-яких конкретних звинувачень на адресу технологічних гігантів і платформ соціальних мереж. Однак, як зазначає видання Axios, дані, зібрані в таких дослідженнях, можуть стати підґрунтям для судового розгляду, якщо чиновники виявлять певну інформацію.

FTC вимагає інформацію про те, «як соціальні мережі і служби потокового відео збирають, використовують, відстежують, оцінюють або отримують особисту і демографічну інформацію; як вони визначають, яку рекламу і інший контент показувати споживачам; як вони вимірюють, просувають і досліджують залученість користувачів; як їх практика впливає на дітей і підлітків».

Комісар Ной Джошуа Філліпс, який проголосував проти висунення цих вимог, заявив, що ці накази представляють собою «недисциплінований набіг на широке коло питань, деякі з яких лише побічно пов’язані із заявленою метою розслідування».

Нагадаємо, буквально минулого тижня FTC і 48 генеральних прокурорів подали антимонопольні звинувачення проти Facebook.

Джерело engadget
Не пропустіть