Конкуренція змушує операторів постійно покращувати якість послуг
Через карантинні міри велика кількість українців стала споживати більше мобільного трафіку та телекомунікаційних послуг загалом. Згідно з даними мобільного оператора Vodafone, користувачі у червні 2020 використали на 42 відсотки більше мобільного інтернету. Через це оператору довелося розширити інфраструктуру, яка відповідає за покриття, щоб витримати навантаження без перебоїв.
Vodafone також анонсував у кінці осені ріст послуг приблизно на 15-40 в залежності від тарифу, що було спровоковано саме ростом попиту на послуги і, як наслідок, потреба в нарощенні потужностей інфраструктури. Це саме було і з оператором Lifecell, який підняв ціни на 10-50 гривень в залежності від тарифу. При цьому мобільний оператор Kyivstar залишив ціни на колишньому рівні та подвоїв кількість послуг у деяких тарифах, що, вочевидь, було зроблено для збільшення бази абонентів.
При цьому експерти вважають, що нам слід очікувати росту цін на послуги у всіх мобільних операторів, що буде не без росту якості послуг. Слід також врахувати, що Україна серед лідерів по дешевизні послуг мобільного зв’язку, причому якість послуг і зараз краща, ніж у багатьох країнах, у яких ці послуги значно дорожчі.