OHUI: під такою назвою LG повертається на російський ринок, попри війну в Україні
Компанія LG, яка раніше зупинила свою діяльність у росії через війну проти України, несподівано вирішила повернутися на цей ринок через новий косметичний бренд OHUI. Про це пише РБК-Україна.
Компанія OHUI, дочірнє підприємство корпорації LG, подала заявку до федеральної служби з інтелектуальної власності рф для продажу своєї преміум косметики та парфумів. Це викликає багато питань, адже LG раніше офіційно припинила будь-які поставки своєї продукції до росії після початку повномасштабного вторгнення в Україну.
OHUI є корейською компанією, яка спеціалізується на виробництві косметичних засобів і парфумерії преміум класу. Через цей бренд LG намагається відновити свою присутність на російському ринку, попри міжнародні санкції та критику з боку спільноти через війну в Україні.
Після початку війни в Україні, LG, як і багато інших міжнародних компаній, оголосила про припинення своєї діяльності на території росії. Компанія заборонила постачання своїх товарів і закрила всі магазини, демонструючи солідарність з Україною та реагуючи на міжнародний тиск.
Попри продовження воєнних дій, рішення LG відновити діяльність через косметичний бренд OHUI викликає обурення серед українців і міжнародної спільноти. Багато хто бачить у цьому крок підтримку агресора, адже компанія фактично відновлює економічні зв’язки з ринком, який фінансує війну.