Zoom тепер дозволяє проводити конференції на мільйон одночасних учасників
Компанія Zoom щойно оголосила, що вебінари тепер можуть підтримувати до одного мільйона одночасних учасників. Це сталося після того, як різні політичні групи використовували платформу відеоконференцій для збору коштів на виборчу кампанію віце-президентки Камали Гарріс, часто проводячи дзвінки з сотнями тисяч людей.
Зараз компанія пропонує різні рівні для проведення великих заходів. Клієнти можуть вибрати вебінари з максимальною кількістю учасників 10 тис., 50 тис., 100 тис., 250 тис., 500 тис. і, звичайно ж, 1 млн осіб. Це одноразові пакети вебінарів, які постачаються за підтримки команди Zoom Event Services, щоб забезпечити «професійний, захоплюючий досвід» для всіх.
«Тепер організатори заходів мають гнучкість і можливість проводити по-справжньому інтерактивні заходи в безпрецедентних масштабах, а також можливість купувати великі одноразові вебінари», – говорить Сміта Хашим, директор з продуктів Zoom.
Попри те, що донедавна Zoom використовувався для збору коштів на політичні цілі, компанія бачить майбутнє, в якому ці масштабні віртуальні заходи будуть поширені в корпоративному, розважальному та державному секторах. Наприклад, компанія заявляє, що знаменитості та артисти можуть використовувати можливості вебінарів для проведення зустрічей з шанувальниками та інших віртуальних заходів.
Однак такі заходи коштують недешево. Бронювання одноразового вебінару для мільйона людей обійдеться вам у круті $100 000. Насправді це дуже вигідна пропозиція, адже вебінар для 10 000 людей коштує 9 000 доларів, тобто майже долар на людину.
До цієї зміни Zoom пропонував офіційну підтримку лише для 100 000 відвідувачів. Однак повідомлення Bloomberg вказує на те, що компанія нещодавно змінила курс, щоб пристосуватися до вищезгаданих заходів зі збору коштів.
Все почалося в липні, коли організація під назвою «Переможемо разом з чорношкірими жінками» провела Zoom-дзвінок з більш ніж 40 000 учасників, під час якого вони зібрали 1,5 мільйона доларів для кампанії Гарріс. За ним послідували «Білі хлопці за Гарріс» з 190 000 учасників і «Білі жінки за Гарріс» з 164 000 учасників.
Це може стати новим прибутковим джерелом доходу для Zoom. Зрештою, не так давно його акції продавалися по $560 за акцію, а потім впали до близько $60 за акцію. Таке стрімке падіння було очікуваним, оскільки світ відійшов від віртуальних зустрічей і знову почав виходити на вулицю.