За допомогою Alexa бренди заговорять “людським” голосом
Уявіть, що ви замовляєте KFC за допомогою Alexa, але замість стандартного голосу голосового помічника, вам відповідає сам полковник Сандерс — це стане реальністю. Компанія Amazon оголосила, що співпрацюватиме з брендами, щоб допомогти їм створити власні голоса для навичок Alexa.
Технологічний гігант запустив Brand Voice, повністю керований сервіс в Amazon Polly, хмарному сервісі Amazon, який перетворює текст в реальну мову, об’єднуючи клієнтів з інженерами Amazon для створення згенерованих ШІ голосів, які говоритимуть голосом певних персонажів або акторів.
Як пояснив у своєму блозі директор Amazon з перетворення тексту в мову Рафал Куклінські і старший менеджер з продуктів Amazon Polly Анкіта Дхаван, Brand Voice дозволяє організаціям диференціювати свій бренд шляхом включення унікальних вокальних ідентифікаторів в свої продукти і послуги.
Ця технологія схожа на ту, яку Amazon використовував для створення голосу Alexa Семюеля Л. Джексона. Джексон не записував кожну фразу, яку він може вимовити як Алекса, — замість цього він записав звук свого голосу, а ШІ перетворив його в природні відповіді.