YouTube поділився керівництвом з монетизації

YouTube зробив крок в бік “прозорості” щодо того, які відео можуть показувати рекламу, а які ні.

Платформа дозволить розміщувати рекламу в новинних відео, які висвітлюють такі теми, як гомофобія, в «художньому контенті», такому як музичні кліпи, у відео, в яких використовується «чутлива термінологія без ненависті», і в «комедійному контенті, що включає жарти про маргінальні групи в необразливій манері».

Більш докладні рекомендації були опубліковані для того, щоб допомогти творцям «чіткіше розуміти типи контенту, в яких рекламодавці можуть не захотіти з’явитися», пише YouTube. Творців часто бентежить, чому вони не можуть показувати рекламу на певних відео, які, на їхню думку, зручні для рекламодавців.

«Ми не говоримо вам, що створювати», — йдеться на сторінці публікації. «Кожен творець на YouTube унікальний і вносить свій вклад в яскравість YouTube».

Представники платформи також заявили, що «швидкоплинні посилання» на чутливі теми, згадані в відео творцями, також можуть монетизуватися. Наприклад, відео, яке посилається на чутливу тему, при цьому в якому вона не є основною, ймовірно, підійде для рекламодавців. У керівних принципах YouTube також говориться, що «захід має бути відносно нещодавнім, таким як стрілянина в мечеті Нової Зеландії».

Повний список того, що є прийнятним, а що ні, і так званих “сірих зон”, які модератори YouTube розглядають в кожному конкретному випадку, знаходяться на форумі підтримки Google.

Джерело TheVerge
Не пропустіть