YouTube починає серйозну боротьбу з засобами блокування реклами та пропонує обрати Premium
YouTube доволі часто звертає свою увагу на поширений феномен – використання блокувальників реклами. Нових обертів ця історія отримала в червні, коли сервіс провів глобальний “експеримент” з обмеженням доступу для користувачів, які використовують такі засоби. Їм надавався вибір: вимкнути блокувальник і переглядати рекламу або відразу перейти на платний YouTube Premium (до речі, більш ніж доступний).
Отож, з оголошенням боротьби з засобами блокування реклами YouTube виходить на новий рівень. Менеджер з комунікацій YouTube Крістофер Лоутон наголошує на важливості цього питання. Він повідомив про початок глобальної кампанії, що робить вибір очевидним: дозволити рекламу чи обрати YouTube Premium, де реклами немає.
Якщо ви вдавались до використання блокувальників, відтепер при зустрічі з рекламою на YouTube ви побачите спеціальне повідомлення, що інформує про те, що відтворення відео заблоковано. Тут знову наголошується, що є два варіанти: деактивувати блокувальник і подивитися рекламу або перейти на YouTube Premium.
YouTube наголошує, що використання засобів блокування реклами порушує їхні умови користування. Реклама є не лише джерелом прибутку, а й механізмом підтримки креативних творців та доступу до улюбленого контенту для мільйонів глядачів. Розв’язання цього питання стає на шляху до збалансованої екосистеми.
Відтепер у користувачів YouTube з’являється можливість взяти участь у важливому виборі – визнати обов’язковість реклами для екосистеми творців та/або перейти на преміум-платформу, яка не містить рекламу. Рішення лежить у їхніх руках.