Світовий ринок отримав у другому кварталі відвантажений більш ніж 34 млн смарт-годинників та фітнес-браслетів, що в річному еквіваленті досягає 28,8%.
П’ять провідних вендорів – Xiaomi, Apple, Huawei, Fitbit і Samsung – продовжували активно виводити на ринок нові продукти, а також просувати старожилів за досить привабливими цінами. Як підсумок, спільно з ними залишалося вже 65,7% світового ринку, що на 12% більше в річному зіставленні.
Здоровий спосіб життя залишається одним з головних факторів, що залучають користувачів. Крім того, з недавніх пір важливою при виборі носимого гаджета стає підтримка мобільних платежів – приблизно два з п’яти поставлених за аналізований період гаджета оснащені NFC, а багато інших для виконання транзакцій використовують QR-коди.
У рейтингу кращих на першій позиції знаходиться Xiaomi, яка практично повністю зробила ставку на недорогі браслети. Запорукою цього успіху став годинник, що недавно вийшов в широку серію, – Mi Band 4. Apple зберегла другу позицію щодо постачання, однак, виходячи з обсягів виручки, їй як і раніше немає рівних – середня відпускна ціна Apple Watch в поточному кварталі становила 448 дол. Безумовно, нещодавно анонсовані Series 5 зміцнять ринкові позиції вендора. Очікується, що до кінця 2019 р за Apple буде майже 40% ринку розумних годин.
Huawei взяла третій рядок, чому значною мірою сприяла вдала стратегія подвійного бренду (Huawei – пристрої для масового ринку, Honor – продукти для молодої аудиторії). Багато з носимих гаджетів китайського вендора поставлялися в якості безкоштовного доповнення до смартфонів, що також вплинуло на кінцевий результат.
Четвертий рядок за родоначальником ринку – Fitbit. Хоча позиції компанії в сегменті розумних годин ослабли через прохолодний прийом Versa Lite, зафіксоване загальне зростання поставок за рахунок недавно випущених браслетів Inspire.
Замкнула рейтинг кращих Samsung. Краще зростання вендора серед Тор-5 стало наслідком запуску недорогих браслетів Galaxy Fit і Galaxy Fit e, а також популярності Galaxy Watch. Прогнозується, що в цілому за 2019 р світовий ринок освоїть не менше 152,7 млн носимих на зап’ясті гаджетів, тим самим на 21,7% буде покращено результат 2018 г. При середньорічному зростанні в розмірі 6,2% за підсумками 2023 р ринок вийде на обсяг в розмірі 194,1 млн пристроїв.