Вже більше 520 ігор та програм: NVIDIA RTX розширює підтримку технології трасування променів та DLSS

У 2018 році компанією NVIDIA була представлена серія відеокарт RTX, і на сьогодні їхню підтримку вже використовують у понад 520 іграх та програмах, зокрема технології трасування променів та DLSS.

За даними блог-посту компанії, технологія DLSS, що базується на штучному інтелекті та отримала численні нагороди, зараз використовується в понад 380 іграх. З’явившись у серії відеокарт GeForce RTX 40, DLSS 3 також вже застосована в більш ніж 60 іграх. У цьому році була представлена нова технологія, DLSS 3.5, яка вдосконалює графіку в іграх, замінюючи звичайне трасування променів на більш ефективну модель штучного інтелекту.

Використання виділених ядер трасування променів у додатках значно прискорює візуалізацію, дозволяючи творцям ефективніше створювати остаточні рендери та спрощує ітерації та вдосконалення графічних концепцій. Компанія також опублікувала список всіх програм та ігор, які підтримують технології RTX, із деталями, які можна переглянути на офіційному веб-сайті.

Джерело NVIDIA
Не пропустіть