Volkswagen об’єднує зусилля з vivo, щоб створити майбутній симбіоз автомобіля та смартфона
Зробивши значний крок до посилення синергії між автомобілями та смартфонами, компанія Cariad, що займається розробкою програмного забезпечення для Volkswagen, об’єднала зусилля з китайським виробником телефонів vivo, щоб розширити межі інтеграції автомобілів та смартфонів. Цей альянс відкриває нову главу на зростаючому ринку електромобілів, де цифрова зручність швидко стає такою ж цінністю, як колись кінські сили.
Cariad та vivo створили спільну інноваційну лабораторію Mobile & Mobility Fusion (M2 Lab), щоб забезпечити безперешкодне використання смартфонів у “розумних” автомобілях. M2 Lab має на меті розробляти програмні та апаратні рішення, орієнтовані на інтелектуальні підключені транспортні засоби та інтелектуальні мобільні послуги.
Це партнерство вже принесло відчутні результати завдяки запуску “Gamebase”, що дозволяє використовувати телефон для ігор на інформаційно-розважальному екрані вашого автомобіля. Існує також додаток “Touch&Go”, який дозволяє контролювати та дистанційно керувати деякими функціями вашого автомобіля.
Таке злиття мобільності та мобільних технологій є наступним природним кроком у дедалі більш взаємопов’язаному середовищі. З огляду на добре задокументовані проблеми VW з програмним забезпеченням, цілком зрозуміло, що компанія звернулася до експертів у розробці гнучкого та чутливого інтерфейсу користувача у світі смартфонів.
Партнерство Volkswagen та vivo виникає у вирішальний момент. Автовиробники вже не просто продають автомобілі — вони все більше рухаються в напрямку надання ще одного елементу вашого цифрового досвіду. Німецький виробник дуже добре це розуміє, оскільки відклав випуск довгоочікуваного електричного Porsche Macan через недопрацьоване програмне забезпечення.
Cariad можна прямо звинуватити в жалюгідному досвіді нинішніх власників автомобілів Volkswagen, і навіть останні зусилля щодо вдосконалення програмного забезпечення, схоже, не виправдовують очікувань, судячи з падіння продажів VW. Чи стане vivo тим лицарем у сяючих обладунках, якого так відчайдушно потребує VW – питання, на яке зараз важко дати відповідь.