Відмова Apple від власного електромобіля пішла на користь Xiaomi: понад 50% власників Xiaomi SU7 – користувачі Apple
Вихід Xiaomi на ринок електромобілів виявився напрочуд популярним серед користувачів Apple. Попри те, що Xiaomi SU7 є новачком на цьому ринку, він отримав 51,9% попередніх замовлень від користувачів Apple.
Під час Пекінського автосалону генеральний директор компанії Лей Цзюнь зазначив, що користувачі Apple є одними з основних покупців електромобілів Xiaomi.
У той час як Apple, як повідомляється, відклала свій десятирічний автомобільний проєкт на полицю, Xiaomi, лише за три роки свого шляху на ринку електромобілів, вже випустила свої перші електромобілі, які були зустрінуті з ентузіазмом.
Привабливість Xiaomi SU7 для користувачів Apple може бути пов’язана з його сумісністю з такими сервісами Apple, як CarPlay. Крім того, SU7 підтримує інтеграцію iPad в автомобілі, що дозволяє частково керувати транспортним засобом з заднього сидіння.
We've seen former luxury brand owners like Mercedes, BMW, and Audi choose Xiaomi SU7, with our advanced technology and incredible driving experience seemingly winning them over. While we acknowledge the expertise of these brands across various aspects, our intelligent technology…
— Lei Jun (@leijun) April 25, 2024
Лей Цзюнь підкреслив у своєму твіті: “Ми прагнемо зробити Xiaomi SU7 найбільш дружнім до Apple електромобілем – ідеальним вибором для користувачів iPhone та iPad”.