В Україні запрацював єдиний квиток на всі види транспорту Smart Ticket: де і як придбати
З 22 вересня в Україні запрацювала послуга “смарт-квиток” (Smart Ticket) – це єдиний квиток на всі види громадського транспорту. Про це розповів міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
Smart Ticket вже протестували в метро і поїздах “Укрзалізниці”. З вівторка квиток вже з’явився в продажу.
За словами Криклія, зараз вартість єдиного квитка дорівнює вартості окремих квитків, але Міністерство інфраструктури допрацьовує так звану економічну складову сервісу, щоб він був економним для пасажирів А комісію на оплату додаткових витрат покривають компанії-перевізники.
Де придбати Smart Ticket?
До кінця року послуга буде можлива в усьому столичному транспорті, в Харкові, Маріуполі та Львівській області. Крім того, це стосується автобусних і авіаперевізників.
Зараз придбати єдиний квиток можна тільки через веб-сервіс Smart Ticket і тільки для поїздів “Укрзалізниці”. Надалі, така послуга може з’явитися в додатку “Дiя” і точно з’явиться в касах та інших системах з продажу квитків.
Ви отримаєте єдиний електронний квиток на свій e-mail. Також отримаєте QR-коди всіх інших квитків на випадок проблем з ідентифікацією. Smart Ticket буде зчитуватися за допомогою QR-коду на мобільному пристрої контролера.
Як повернути смарт-квиток?
Зараз повернення квитка обмежений часовими рамками і сумою. Але гарантується повернення 100% вартості. На сайті сервісу є розділ “Повернення квитків”, де необхідно буде заповнити форму.