У Windows 11 виявили новий баг, який з’їдає пам’ять комп’ютера: як це виправити

Частина користувачів операційної системи Windows 11 зіткнулася з незвичною поведінкою однієї із системних служб, яка споживає до 10% обчислювальних ресурсів процесора без зрозумілих причин. Офіційного виправлення від Microsoft поки не з’явилося, проте ентузіасти вже ідентифікували проблемний компонент і знайшли спосіб тимчасово позбутися неприємного збою.

Йдеться про службу Microsoft Cross Device, що пов’язана з програмою “Зв’язок з телефоном” (Phone Link) для синхронізації даних між ПК та мобільним пристроєм. Одним із перших про аномальну поведінку цього процесу повідомив користувач leginmat90 на офіційному форумі Microsoft, зазначивши, що він безперервно споживає від 7 до 10% продуктивності центрального процесора.

Наявність даної проблеми підтвердили редактори технічних видань Tom’s Hardware та Neowin. Мало того, з аналогічним дефектом раніше стикалися й учасники інсайдерської програми тестування Insider Preview. Незважаючи на визнання компанією некоректної роботи Windows, виправлення досі не випустили. Варто відзначити, що збій виникає вибірково і не торкається всіх користувачів.

Єдиним робочим способом тимчасово обійти цю проблему є відключення функції синхронізації між комп’ютером та смартфоном. Зробити це можна в системних налаштуваннях (“Програми” -> “Додаткові параметри програм” -> “Передача між пристроями” -> вибрати “Вимкнено”). Альтернативно можна вручну зупинити службу Microsoft Cross Device Service через оснащення “Службові програми”:

  • натиснути комбінацію клавіш Win + R;
  • у вікні “Запуск програми” ввести services.msc і натиснути Enter;
  • у списку знайти пункт “Cross Device Service”;
  • клікнути правою кнопкою миші та вибрати “Властивості”;
  • у полі “Тип запуску” обрати варіант “Відключено”;
  • натиснути “Застосувати”.

Вищезгадані дії допоможуть тимчасово позбутися проблеми до випуску офіційного патча від розробників Windows 11.


Не пропустіть