У TikTok з’явиться більше реклами
Сервіс може дозволити авторам контенту додавати в своїх відео власні посилання.
TikTok працює над новими функціями, які дозволять творцям контенту просувати товари. Повідомляється, що додаток для коротких відео проінформував рекламодавців про появу нових рекламних інструментів.
Одне з нововведень дозволить популярним користувачам ділитися партнерськими посиланнями на продукти з метою отримання комісійних. Причому тік-токерам не обов’язково співпрацювати з самим брендом-виробником.
Також в розробці знаходиться функція «шопінг в прямому ефірі», яка дасть користувачам можливість здійснювати покупки в кілька тапів.
Джерела також повідомили, що соцмережа дозволить брендам показувати свої каталоги товарів в TikTok без допомоги торгових представників. Крім того, компанія прагне поліпшити свої інструменти для таргетингу реклами, зокрема, відстеження користувачів.
У компанії від коментарів відмовилися. Передбачається, що платформа TikTok перетвориться в головного конкурента Facebook на ринку електронної комерції США.